lördag, stanna vi har en rökpaus ;)

Fy fan vilken jävla kväll, jag är helt slutkörd. Jag orkar inte göra någonting. Sitter hemma hos Anna i bromma, ibland behöver jag lite Anna och Jennifer prat !

Jag hade grymt kul igår, dansade, sjöng, dansade ännu mer, drack och drack ännu ännu mer. Men det är som vanligt när man är på Roberts, inget nytt.
Men vi ska inte prata om min ångest... När jag vaknade imorse så låg jag och tänkte vad som hade hänt under kvällen igår och kom på att jag inte gjorde något som jag borde ha ångest för. MEN så kom det. tyvärr...ÅNGESTEN.

Vi har precis ätit hamburgare och pizza nu, den bästa bakismaten :P
Usch, det känns som att det är söndag idag, men icke då. Skönt, nästa vecka kommer gå fort, på måndag och tisdag är vi ledigt, då hinner jag se våra bästa år. Har missat rätt mycket.

Nu ska vi kolla på film, undra vilken det blir, kommer säkert somna.;)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0