Kan man bli mer korkad ?!

Men lilla vännen !
"jag orkar inte bry mig" så lät ett citat från min blogg. Men jag kan fortfarande få skriva ner det, för det är väl vad en blogg är till för? Om jag nu är så otroligt omogen, vad är det då som gör att du drar dig till min blogg? och det värsta är att du lägger ner energi på att läsa den. Det finns bara en grej att göra och det är att skratta åt dig, rätt upp i ansiktet. För du har verkligen ingenting att komma med. "ÅHHH Jennifer du är så omogen!". OH nooo, en betydelselös person säger att jag är omogen ? oj då. DÅ måste jag ändra på mig. ALDRIG lilla gumman. Kommer aldrig att ändra på mig för att DU, DU utav alla människor vill det. hahaha du får stå ut med mig ett tag till !
Puss på dig !


Nu håller pappa på att tjata på mig att jag ska göra mig färdig till tennisen så jag måste gå nu.
Men vi hörs förmodligen senare ikväll.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHA, där fick den stackars lilla rika flickan så att hon teg!

MUHAHAHAHA,

Jag gillar inte dig heller vännen

2008-02-25 @ 18:44:59
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Anonym

Efter att ha lyckats ta mig igenom en väldigt tråkig blogg med massor av stavfel så kan jag inte undgå att lägga märke till att min gamla klasskamrat inte verkar ha mognat speciellt mycket sen 9:an.
Jag kan inte förstå varför du lägger ner tid på att skriva om den "söta flickan" i din klass som du ändå tycker är betydelselös. Den enda anledningen jag kunde komma på till varför du gör det måste vara att dina dagar måste vara väldigt ointressanta och att du måste fylla ut din blogg med att skriva nedvärderande saker om en person som du inte gillar.
Att döma av det här inlägget så verkar det som du tror att det är den "söta flickan" som har skrivit en kommentar i ett av dina tidigare inlägg. Med förhoppning på att du kanske får upp ögonen och din tankeverksamhet så kan jag meddela dig att det inte var hon som gjorde det. Vem det var egentligen är helt ointressant men du måste förstå att det finns fler människor än den "söta flickan" som inte gillar dig!

MVH
En gammal klass"kamrat"

2008-03-05 @ 14:50:46
Postat av: Laban

DRA ÅT HELVETE KLASSISKAMRATEN, JAG SKA SKJUTA DIG.

JÄVLA FITTA.

2008-03-06 @ 18:33:16
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0