Jag spottar på dig

Hahaha det här måste vara ett skämt ! För en månad sen så såg jag fram emot att gå ut skolan, nu är allt bara ett skämt !!!
Om jag spottar er i ansiktet så ska ni ta det som en komplimang !!! FATTA !

Men Malin, vi fixar det här, vi har redan några idéer om hur vi ska åka på våran student. OCH ni ska fan inte få åka med (förutom våra kära vänner som tydligen ingen tycker om) Hahaha, visst... dra in min bästa vän i det här bråket men då får ni fan ta konsekvenserna, SORRY, era puckade idioter !

Blev iallafall väldigt glad när Lina sa till mig:
"Jennifer, jag kommer stå och vänta på dig utanför med din mamma och pappa, jag struntar i vad det är vi får åka, Jag är med dig vad det än blir"
Där har vi en äkta vän, tack du älsk !

Jag kan seriöst bara skratta åt det just nu. Orkar inte bry mig för fem öre, ha så jävla kul på erat flak med heeela den uuunderbara klassen, för jag ÄLSKAR ER (eller inte) . Egoistiska jävlar !

Nu har jag fått ut lite av min ilska, det känns skönt =)
Ha en bra kväll


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du glömde biten när jag sa att jag kommer stå ASPACKAD med din mamma och din pappa! ;)

Nej men seriöst älsk, hon ska lida hon ska inte få trycka ner dig, hon kan säga vad hon vill om mig, men när hon snackar om dig och dina privata problem blir jag fly förbannad!

Och mitt förslag om pengahjälp står fortfarande kvar, fan älsk. Det är din STUDENT den ska vara oförglömlig! ÄLSKAR DIG, och jag står aldrig bakom dig, jag står VID DIN SIDA, vad som än händer!

2008-02-07 @ 21:31:00
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: skotskarutor.blogg.se

jag spottar lite på dom också jemps, men jag spyr på en utav dem.

2008-02-23 @ 23:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0