J & L

Fan va spännande det är i "våra bästa år". Kan inte mördaren bara åka fast ?! Alla borde märka vem hon är och nu är en äntligen någon som har drömt och kommit på det !

Idag är jag ledig, vi har någon slags studiedag för att lärarna skulle bort på någonting, ingen aning. skönt som fan är det iallafall, hann och se våra bästa år.

Sitter och pratar med Annalotta nu, hahahaha fan vad man får höra vad som hände på Roberts i fredags. "Annalotta, häng på till shell, vi ska köpa korv med räksallad!" gick vi till shell, svar: Nej !
Även alla samtal du ringde i fredags, alla människor du gjorde bort dig för så gillar jag dig iallafall ;D
Vi är lika som fan gumman, och jag gillare!
Ska man orkar åka in till centrum och träffa Annalotta en snabbis idag eller? neej, nu fick jag reda på att hon ville att jag skulle komma hem till henne, ALDRIG... det orkar jag inte ;P

Njaa, snart börjar "Nya Tider" det måste jag se ! Jag är helt beroende av alla serier som går på tv som ni kanske har märkt.
Jäckiboy skulle komma förbi senare, men om jag känne rhonom rätt så komemr han väl runt 9- halv 10 och åker hem vid 10... MEN DET ÄR ROLIGT !!!!!!!!!

Härligt väder är det ute, nu längtar jag så otroligt efter sommaren. Det ända vi behöver du är en digetalkamera sen är våran sommar fixad och klar ! Vi har Lina och vi har mig... inget mer behöver i, sen alla parker i stan !:D

Aja, måste gå hare bra !

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHA! Beroende.. JAG MED! :D Jag är på jobbet men hemma går videon för fullt för att spela in hem till gården och nya tider :P haha
Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-02-04 @ 14:41:09
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Lina

Åååh, snart kommer digitalkameran och lägenheten förhoppningsviiis :D :D :D

2008-02-04 @ 17:57:36
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: annalotta

" hörrö du lilla flicka. leta reda på X nu! "


" men han drog in på toa med en brud "

" de skiter jag i, den där flickan för vänta ett tag! "

2008-02-04 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0