Imorgon så drar vi !

Ursäkta min hatiska inlägg ibland!

Igår blev det mys, jag och Lina åkte till täby för att träffa Annalotta och Erik. Vi gick in på statoil och köpte en varm choklad och satte oss ner för att planera Tallinn, men det blev inte så mycket planerat även fast Erik tjatade om det hela tiden. Men vi hade iallafall mysigt. Imorgon åker vi och det kommer bli feta röjjet, längtar som fan ! Jag kommer vara helt hisspig. Resfebern börjar sakta men säkert krypa sig upp, men jag gillar den känslan. Idag ska vi åka till Täby och handla det sista och sen ska Lina åka och tatuera sig.

Usch, det känns som att det är någon som kommer gå snett. Någon kommer glömma passet eller kanske ännu värre, att vi inte hade bokat biljetter även fast vi trodde det. Neej nu ska vi inte vara negativa, allt kommer gå kalasbra !

Tänkte börja packa lite senare ikväll men jag måste ändå lägga mig ganska tidigt idag så att jag är utvilad tills imorgon. Men något som jag måste göra ikväll är att kolla på gossip girl, det får jag inte missa !

Jaja, ska gå och göra frukost nu.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0