Helt psykad

Planerna för gårdagen blev inte av. Jag och Malin hade bestämt att vi skulle för en gångs skull åka in till stan på något ställe och ta en öl. Men under eftermiddagen så kom vi på att vi inte orkade åka dit. Malin var trött och ville bara vara hemma under kvällen. Jag visste dock om att Shanna och Lina skulle till roberts så jag började ringa runt till lite folk och fråga om dom ville haka på, Erik var självklart på. Han kom även med förslaget att vi skulle föra hemma hos honom eftersom det tar 10min att gå ifrån Erik till Roberts. Jag åkte till arninge där eriks föräldrar hämtade upp mig. I bilen ringde Annalotta och jag försökte i 20 minuter att övertala henne att haka på men hon vägrade. Vi la på och efter 10  minuter ringder det på mobilen igen, Annalotta.

"Jag följer väl med, men jag ska inte dricka något för jag är sjuk och sen måste jag ladda inför imorgon (lördag) då det är tegel" hahaha gick det bra eller ?svar: NEJ !

Sen ringde Malin och frågade vad jag gjorde och jag sa då att jag var hos Erik och att vi satt och drack för att vi sen skulle dra oss till Roberts, hon blev helt rabbiat och ville också följa med. Så Malin och Annalotta kom hem till Erik. vid 9 gick vi från Erik och mötte Shanna och Lina 10över 9. (Vi går dit så tidigt eftersom det är billig öl och cider mellan 9 och 10)

Väl inne på Roerts så dricker vi och har skit kul (som vanligt). Men Linas ögongodis kom aldrig och då blev det lite dålig stämmning ;) och han dök inte upp heller, han låg hemma och var sjuk. (Orkar inte berätta hela historien p.g.a ångesten jag har till den)
Om jag bara skulle använda ett ord för denna kväll så skulle jag säga att den var HELT PSYKAD !!!

Jaja, idag blir det att tegla som vanligt på lördagar. Jag har tänkt på det, vi har en liten rutin på våra helgen. Alltid roberts på fredagar och tegel på lördagar, sen är det bara att vila på söndagar, samma visa nästa och nästa och nästa OCH nästa helg ;)
Vi ska börja åka hem till Annalotta 18:21, känns som att jag kommer bli full efter en 30cl öl idag. Har en hel tequila som jag måste göra mig av med snart också, kanske ikväll ?;)
Nä, nu är det dax och välja ut kläder för kvällen och snart sminka mig.

Ha det bra

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

älsar din header

2008-02-09 @ 16:35:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Steff

Hej! Tävling på min sida!
Du kan vinna 2 biobiljetter!!
Gå in på http://exilstockholmaren.blogg.se och svara på frågan!

2008-02-09 @ 16:35:14
URL: http://exilstockholmaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0