Hej då världen

Kan någon förstå hur lycklig jag är ? Skulle inte tro det. Äntligen komemr den dagen som jag har väntat på i ett års tid. Den dagen då jag får åka bort för två dagar (de lite inte mycket, men ni ska bara veta vad som kan hända på två hela dagar) och inte behöver tänka på något annat än att bara ha kul. Jag tror inte att det är någon som kan förstå min lycka och snart ska vi ge oss av.

Allting är pckat och klart, det är bara lite småsaker jag ska lägga ner nu t.ex. tandborste, borsten, mobil laddaren och smycken sen tror jag inte att det var något mer. Annalotta ringde mig för ett ta sen och var helt galen. Haha, vi är så nervösa båda två. Men när vi väl kommer på båten så komemr allt släppa, då är vi där !

Nä, nu ska jag gå och äta lite så att tiden kan gå snabbare men vi hörs på fredag (om jag orkar) eller på lördag, då ska jag försöka lägga upp lite bilder också.

Ha det så bra, längta inte ihjäl er efter mig nu bara :)
Får se ifall jag ens kommer hem någo mer.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: tove

hare så kul:D

2008-02-27 @ 13:53:54
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0