Galet !!


En mysigare morgon får man väl leta efter! Jag vaknade vid 9 idag och då ringer jag Erik. Pratar med honom ett litet ta. Jag hade vart lite orolig för honom igårkväll, han bara försvann. Sen kom Lina hem till mig och tro det eller ej, men hon hade köpt med sig en 1,5l cola, en till henne och en till mig. När vi låg där i sängen så kom jag på att jag hade två hamburgare och en dipp i min väska, haha så jag tog upp dom, bjöd min älsk på en också. Dom var iskalla, men det struntade jag i. Men Lina tjatade så förbannat mycket om att hon ville ha den varm så hon fick gå upp och kirra det där. Hon kom ner och vi åt dom. Jag tycker faktiskt att det var godare att äta hamburgare dagen efter än där man får dom (tyck att jag är äcklig, gör det).

Igår var vi på roberts, som vanligt. Psykbryt, skrik, slag, sång, dans, alkoholfria drinkar, nekad till att sjunga, spya, gråt mycket mycket mera var det som försegick där. Jag behöver nog inte säga så mycket mer om den kvällen förutom en skit rolig grej som Anna gjorde. HAHAHAHAHA
Han som håller koll på låtar och vilka som sjunger och allt (minns inte vad en sån snubbe heter) ropade ut i mikrofonen "Eva" ingen reagerar,  Anna lackar totalt och kollar sig runt efter den försvunna Eva sen ställer hon sig upp och skriker "EEEEVVVVAAAAA" HAHAHAHAHAHAHA jag har nog aldrig sett en person så arg för att det inte finns någon jävla Eva där :P

Jag gillar och den här kommentaren "Är du själv här ?" Tre av mina polar drog, en ligger inne på toa och spyr och den andra gick ut för att spy, men nu har han helt försvunnit. Men tackar som frågar.

Snart ska jag ut för att träffa min Älsk, ta en promenad till macken för att hyra film. Men först måste hon slava för sin mor ett litet ta.
Ikväll är planerna att bara ligga hemma ifall inte något roligare dyker upp. Eller det behöver inte ens vara något roligare utan mer efterlängtat, fantastic four kanske ? ;D
Jag vet att du vill Lina.

Ha det bra
Puss&Kram

  

Kommentarer
Postat av: Lina

You gotta love it! Slaveriet är klart, ska försöka slita mig från datorn och ta en dusch, för jag vill inte lukta usch. :)
ses snaaart, du glömde nämna det äckliga vi gjorde!!!! HAHAHAHA

2008-02-16 @ 15:34:14
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: Anna

Usch vilken kväll !!! ;)

OCH DU GLÖMDE NÄMNA DITT TJAT OM DIN HAMBURGARE !! :D

2008-02-17 @ 17:10:29
URL: http://Annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0