Det är nu de gäller ;D kommer jag klara det ?

Godmorgon på er !
solen skiner, men det är en grotesk storm.

Vad händer ikväll ? Jo, förhoppningsvis så blir det filmtittande med M, beror lite på hur hon hade tänkt att göra idag. Men jag hoppas det blir lite film mys =)
Denna helg ska jag bara ta det lugnt, eftersom på onsdag åker vi till Tallinn om vi någon gång kan beställa biljetter, och då måste jag spara lite pengar. Men det löser vi nog idag hoppas jag. Det kommer bli röjj, någon mer som ska dit så kan ni ju lägga en kommentar !

Imorgon ska jag till uppsala och sitta barnvakt åt min otroligt söta kusin. Det ska bli mysigt, har aldrig gjort det åt henne så jag hoppas att det går bra. Bara inte ungjäveln skriker sig till söms så blir jag nöjd. 

Ska börja gå om en timme till bussen, men först ska jag förbi ica och vara en gangstaaa, hihi ! Och nej, den här gången ska jag inet försöka råna ica. Det tar vi en annan dag !

Nä, nu ska jag fixa mig.
Vi hörs senare

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0