Dejt och gammla minnen !

Idag var jag på dejt, med den berömda Erik! Vi tog en varm choklad/kaffe på donken och satt och pratade. Han har föresten startat en blogg, Skotskarutor.blogg.se. Och fråga mig inte vad det betydde, jag fick aldrig något svar på den frågan själv! Eftersom han tror att det är kul att skriva blogg så berättade han om sina ideér som han skulle skriva i sin. Vi gick in på HM för att prova lite jeans, hittade ett par skit snygga, tyvärr så var det killbyxor, men vad spelar det för roll ? Dom satt precis så jag vill ha det, kanske kunde ha vart lite kortare med dom va brutalt snygga. Sen skulle Erik prova samma byxor, och han blev så otroligt arg för att han inte fick igen dom. Hahaha jag trodde nästan att knappen skulle flyga rätt i mitt öga när jag skulle kolla om det var långt kvar tills dom skulle gå igen.

Sen kom jag hem och la mig vid tv:n och där har jag legat och degat ända fram till nu. Men vad gör man inte? jag har haft skola idag och är helt slut. Imorgon börjar jag iallafall halv 12 tror jag. 

Nu sitter jag och snackar med M om hur vi hade det i solna, och vi måste verkligen göra om det, hahaha. Vi tog in på hotell för att vi var så jävla less på brottby. Många "roliga" minnen. En händelse som jag aldrig kommer glömma är när vi står och väntar på tåget i solna för vi skulle till daneryd (och ja, vi var en aningen onyktra) helt plötsligt glider M ner på golvet och sitter där. Hon tror att ingen ser henne men i själva verket så står det ett stort blattegäng och skrattade åt henne. Nä, okej, när överdrev jag lite men det var några som såg iallafall. Roligt hade vi faktiskt även om vi hae ångest dagen efter.

Ursäkta, men den lilla "söta" flickan som går i min klass, som jag har stått ut med i 3 år... förlåt men jag gillar inte dig. Du är den mest omogna flickan jag någonsin har träffat och jag är glad över att jag slipper ha någon mer kontakt med dig efter den 30maj (då jag tar studenten).


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: micchis

hahahahhaha

2008-02-21 @ 23:52:27
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0