Bio, bio, bio !

Fredagen blev rolig, vi satt hemma hos Mary, drack, sjöng och hade det väldigt trevligt !
Vid halv 12 gick vi ner till tegel, egentligen skulle vi åka in till stan och sätta oss, men ännu en gång så bangade vi på det för vi orkade inte. Det var kanske 40 personer inne på tegel men jag och Mary dansade loss, fulla och glada.
Sen kom dom. Dom människor som jag minst av allt ville träffa, dom människorna som har gjort så att vi ska avstå ifrån Roberts i några månader, DOM människorna som jag har skämt ut mig för. DOM KOM !!!!
Gud älskar inte mig, men det blev ganska lyckat ändå. Fick reda på massa skvaller men det värsta är att jag inte kommer ihåg ens hälften. Men jag får tänka lite mer.

På morgonen vaknade jag klockan 9, klarvaken. Jag trodde att jag var hur smidig som helst och skulle väcka personen som låg brevid mig. Så jag gav till mig ett konstaigt ljud så han vaknade. Haha kom ihåg att klockan bara är 9. Han blev lite smått kinkig, men det gick över ganska bort. Vi gick sedan och träffade Erik och begav oss till donken.
Efter ett tag ville vi inte sitta där längre så vi begav oss till en lägenhet. Sen kom min far och mor dit och hämtade mig för köra min till centralen där jag skulle ta tåget mot uppsala. Där spenderade jag natten. Jag gick och la min vid elva igår och vaknade halv 3 idag. Så jag är ganska utvilad, men skönt det att jag har lov så jag kan sova ut länge imorgon. Nu är jag hemma och ska snart lägga mig och kolla på tv.

Bio ikväll med Erik ? Det skulle inte sitta helt fel. men det bästa av allt är att han ska bjuda, kan man bli gulligare ? Njaaa, tror inte de !

Ha det bra

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0