Alla har en dröm och min dröm är att få träffa Ken Ring!

Som ni ser på min rubrik så är min högst dröm att få träffa Ken Ring. Fråga mig inte varför, för det har jag själv inget svar på. Jag har aldrig träffat honom, men jag lyssnar på hans låtar och jag älskar dom. Det är dom ända låtarna jag lyssnar på nu för tiden. Hans låt till sonen Kelian är helt underbar. Tänk ifall drömmer skulle gå i uppfyllelse, att jag skulle få träffa Ken och att han skulle bjuda hem mig till honom på en kopp kaffe, det skulle ha vart helt underbart. (Jag vet, jag är psykad, haha)
Jag är grymt sugen på att maila honom, men jag vågar inte riktigt, han kommer tro att jag är en psykad jävla brud som förföljer honom och det vill jag ju inte att min idol ska tro om mig. Något bra förslag om hur jag kan göra för att få kontakt med honom ?!
Satt och tänkte idag på bussen medans jag lyssnade på en av hans låtar, vad jag skulle skriva till honom. Men allt jag kom på läta bara så fruktansvärt töntigt.
Nåja, nu vet ni iallafall min dröm och jag lovar att informera er ifall den slår in =)

Idag har jag bara vart i skolan, lagade mat och som vanligt blev vår mat den godaste och den bästa. Jag och Malin hann att göra en trerätters lunch/middag, medans som andra knappt hann att göra en rätt. Vi är grymma. Det var några som blev lite äcklad av vårat samtalsämne så dom satte sig vid ett annat bort och tjurade. hahaha, det va inte direkt så att jag satte mig ner och bölade och skrek att jag hatade mitt liv p.g.a att dom flyttade, jag blev bara lättad över slippa se dom vid bordet !
Ursäkta mina aggretioner till en viss människa men som ni har märkt så har hon förstört min student och då tycker inte jag att man ska vara trevlig mot en sådan person som man ändå inte får någon possitiv energi ifrån. Det är bara klagande och klagade hela tiden. USCH

Nu är det bara 5 dagar kvar till tallinn och det kommer bli sånt röjj !


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: fittlott

KENTA KOFOT!!!

hahahaha de va fan klockrent när dom flyttade på sej :D

2008-02-22 @ 16:14:23
Postat av: Jennifer

fortsättning: hemma med ett stort hot
smider mina planer med en kniv och stor bok

Yes, men det var skönt !:P

2008-02-22 @ 16:21:40
Postat av: fittlott

fortsätting: Cutta dom! jag stiger in med ligan sticker dom i sidan

fan kanske skulle ha berättar mer om när du höll på å spy på mej på bussen från djurgårn ;D

2008-02-22 @ 16:26:04
Postat av: Jennifer

Eoo, kniven åker in... "aaj" det ken ring som ingenting som ba slänger ut en till
hämta henne hit som om hon var gjord av guld
jackpott jag fick en oskuld

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-02-22 @ 16:29:57
Postat av: Nathalie

jag har träffat honom :)

2008-02-25 @ 14:29:58
Postat av: Jennifer

Har du ? När då ?

2008-02-25 @ 15:13:24
URL: http://jemps8.blogg.se
Postat av: insatt

Känns lite som dubbelmoral i ditt inlägg. Vem är det egentligen som klagar hela tiden?
Verkar inte vara den "söta flickan" i alla fall.
Istället för att tycka synd om dig själv, varför inte försöka göra något åt saken istället??
Väx upp, du och ditt fjortis-harem.
Fast just ja, det är ju coolt att vara fjortis när man är "vuxen" .. hahaha, suckah

2008-03-03 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0