white chicken

Jahapp, imorgon är det julafton, tiden har gått så fort men ändå så långsamt. Jag har inte önskat mig speciellt mycket, presentkort på ticket så att jag kan komma iväg till min pojkvän. Det är 111 dagar kvar tills jag åker. Pratade med Adem igår i telefon och han satt tydligen och drack med sina polare och ja, han föll för grupptrycker ;D.
Sen började han prata om att han inte gillade turkiska tjejer och då frågade jag varför, jag fick ett väldigt annorlunda svar:
"Jennifer, dom är bruna/svarta, jag gillar inte det. Men du, du är en white chicken"
Hahaha, jojo nog med att jag är ganska vit av mig men han behöver väl inte överdriva! Men jag skulle självklart få säga mitt så jag började reta honom och sa att han var svart med stora läppar, det var inte poulärt!

Ja men ändå, jag ska vänta på att pappa komemr hem sen ska vi åka och kola på julklappar till mamma. Jag har redan köpt lite småsaker till henne men nu är det pappas tur och han klarar inte av det där själv.

Näpp, nu ska jag gå!
Ha en bra julafton om vi inte hörs innan.
puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0