jul, nyår

Hallå gott folk!

allt bra med er? själv mår jag prima, det är en bra dag idag! Skulle bli ännu bättre om pojkvännen ringde men det är inte något man kan räkna med varje dag. Jag måste hitta ett jobb nu, men jag kan ju faktiskt erkänna att jag tycker det är ganska skönt att vara arbetslös, men det tycker inte ekonomin. Någon som har förslag till vad man kan jobba med. Jag funderar på att gå tillbaka till en gammal praktikplats och se om dom behöver någon hjälp nu fram till april.

Snart är det jul.. måste börja handla julklappar. Undra vart v firar jul i år?!  Nyår vill jag inte ens prata om, det är brutalt överskattat och man ska ju faktiskt bli såååå jävla packad på nyår, nästan så att man kryper hem eller inte, det är så många tänker men jag funderar på om man kanske bara ska vara hemma och äta middag med familjen och sen sova efter  alla fyverkerier, hur tycker ni det låter?!

   
Några bilder från julafton för 2 år sen.

Om en vecka fyller jag år, känns inte som något speciellt, jag blir ju trotts allt bara 19år. Jaja men nu ska jag börja röra mig mot tvn.
Men först får det bli två bild på min älskade pojkvän, njut nu av hans otroliga charm.

 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0