Beautiful thing

Åhh, dåligt taggad jag är, Maddiz och jag ska ut och ragga killar till henne. På fredag ska vi ut på krogen och skaffa grabbs :D.
Men det är lite jobbigt för både Maddiz och jag vill gå till ett ställe med skön stämmning, där man kan prata. Men vart finns dom ställerna? Hjälp, jag är sämst i stan när det gäller krogar.

Jag har ju som sagt pojkvän så jag kan inte ragga, men man kan fortfarande vara social och prata. I 2 dagar nu har det vart väldigt jobbigt, har saknat Adem något enormt. Även om jag har pratat med honom så är det grymt jobbigt och han försöker muntra upp mig genom att prata om våra minnen. Ibland undrar jag varför jag inte har träffat denna prins tidigare. Han gör mig alltid så glad, jag är verkligen lycklig när jag är med honom. Jag känner mig fri. jag kan inte sova gott om natten för ja tänker på minnen, allt kul vi haft på den underbara tiden. Som vanligt blir det tjat om mig och Adem meeen det är därför det är bra att ha en blogg, för den klagar aldrig på att man tjata om något.

 
Såhär ska vi se ut när vi gifter oss sa vi. Adem ska ha fin kläderna och vara barfota, jag ska ha strandkläder på mig och inget smink.

Tänk vad mysigt det skulle vara att ha ett bröllop på stranden, i en vit lång klänning som dras med vinden. Sen våra två små barn, tjejen ska ha en rosa klänning med små broderade blommor och killen ska ha en lite kavaj och några kavajbyxor. Haha, vi älskar att disskutera våran framtid, prata om barn och bröllop.

Vi får se hur mycket utav våra planer som blir verkliga. Men det är kul att ha något att se fram emot iallafall.

Nä, nu ska jag ta och kolla på tv sen ska jag gå en promenad, jag och mp3n ska ut. Får se vilken runda det blir idag, jag har iallafall ett mål.
Ja juste, idag är det Titanic på 3an, min favorit film. Efter promenaden ska jag gosa ner mig i sängen och dra fram pappersnäsdukarna, tro mig, jag kommer gråta. Funderar på att ringa min kära pojkvän, känns bra att höra hans röst.
Tack och hej!







Första träffen var nervös men insåg direkt att
kärleks graden steg och du var perfekt.
Kärlek vid första ögonkastet  det var givet,
att vi blev tillsammans, det var en stor jävla lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0