uppdrag

Vad har hänt med mig egentligen? förut vägrade jag skriva i min blogg eftersom jag aldrig orkade och nu, nu skriver jag varje dag. Jaja, jag ringde Adem idag, det var så härligt att höra hans röst, det var ju mer än en vecka sen som vi pratade sist. Han bad mig att komma till msn men eftersom jag jobbade så bad jag honom vänta till klockan kvart över 2 för det var så jag skulle komma hem, han satt alltså från 10 på morgonen till 2 på eftermiddagen vid ett internet café för att vänta på mig, är han inte söt. Jaja och när jag väl kom in så skulle han gå efter en kvart kanske, men som sagt, det var första gången på lite mer än en vecka som jag har hört av honom.

Mitt uppdrag -    Jag har slutat röka, eller jag vill inte säga átt jag har slutat röka, men jag håller på. Har hållt mig i en vecka nu och fler kommer det att bli. Jag känner att jag mår mycket bättre, det är lättare att andas och jag orkar mer. Jag hade planerat det länge men jag tog aldrig riktigt tag i det, men idag för en vecka sen så kände jag att nu får det vara nog, jag måste ta tag i mitt liv. Jag har även börjat tränat. Så till Turkiet ska jag iallafall ha gått ner 4 kilo, tror ni jag lyckas? Kanske, kanske inte, men det är inte det viktigaste... man mår bra av att träna.

Jag tänkte snart gå ut och ta en rask promenad sen nr jag komemr hem så ska jag bädda ner mig i min säng och kolla på andra avenyn, kanske börja läsa den nya boken jag fick i födelsedags present av morfar, det kan bli mysigt.

Jaja, tack och hej för mig ! 


HAHAHAHAHAHAHAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0