sluta att stå där och le din hora

Ja vad ska man säga?! Jag orkar inte med allt falskt jävla skit längre, jag är så förbannat jävla arg på att folk ljuger. Ljuger mig rätt upp i ansiktet. Eller snackar skit bakom min rygg. Dom säger en sak men menar något annat. Varför ljuger man? sanningen kommer fram iallafall, så varför ska man dra ut på det hela? Jag blir argare ifall jag får reda på om någon har ljugit än ifall dom berättar sanningen direkt. Jag är så otroligt trött på att inte kuna lita på någon, jag vill också ha en person som jag kan berätta allt för som inte springer vidare till första bästa. Varför kan inte jag hitta en sån riktigt bra vän? Jag har varit med om det här flera tusen gånger och nu orkar jag inte mer.

Jaja, slut med tråkigheter. Idag ska jag bara vara hemma och mysa ner mig i min stora säng : ). Sen känner jag att jag måste träffa Jonathan också för att bli informerad om lite skvaller. Men vi får se hur det blir med den saken. Jaja, hörs senare.









































Det är sjukt att dig är den ända jag kan lita på,
du är den ända som får mig glad just nu!
Min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0