om jag spottar dig i ansiktet så ska du ta det som en komlimang!

Vilken kväll!

Haha, det var grymt roligt att komma iväg och verkligen kunna slappna av för en gångs skull. Igår var jag ute med Tessan och Some. Man träffade helt nytt folk och alla var brutalt trevliga, så detta blir att göra om snart igen! Sen självklart hände det saker som inte skulle hända under kvällen och jag har inga ursäkter till det men Tessan försökte trycka upp i mitt ansikte att jag inte skulle oroa mig.
Mycket skumt folk måste jag faktiskt säga men otroligt avslappnade!
Jag såg två killar med exakt den stilen jag vill ha på killar, om jag hade vart 30cm kortare och 2 år yngre skulle dom ha vart perfekta för mig. Men nu när man har pojkvän så gäller det ju bara att se men inte röra och jag måste faktiskt våga påstå att det konstigt nog känns bra, väldigt bra faktiskt!

Jaja, snart tänkte jag gå ut och träna lite så att man kanske tränar bort dom där ölen som man drack igår. Sen bara gosa ner mig i sängen och slå på en rulle. Det börjar svida i mina ögon så det kan passa bra att gå ut och gå.























Fy fan vad jag längtar tillbaka!


Ni får ha det så bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0