Med ditt leende av guld!

Hahaha, jag kan inte sluta skratta. Pratade nyss med Tessan och vi kom på lite mer sjuka grejer som hände i torsdags. Jag är lite sugen på att dra ut ikväll igen, får ta och höra av mig till terri och se om hon är med eller emot mig! Idag ska jag äta middag med mig själv eftersom mamma och pappa är bortbjudna, men det kan bli mysigt ändå. Jag såg precis att Harry Potter går idag, jag är ett stort fan av honom. Jag brukar inte gilla fantasyfilmer, men Harry äger! Så om ingen är sugen på att gå ut så kryper jag nog ner framför tvn och myser.

Nä nu ska jag gå ut på en promenad, orkar inte sitta inne och höka hela dagen.
 
Ha det bra!


Hahahaha, jag kan inte få nog av dom här bilderna, speciellt inte nu när jag är på så bra humör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0