vad knasigt det kan bli va.

oj oj oj, nu har det gått flera dagar sen jag bloggade. I onsdags så var jag inne på grönan och såg lazly med tessan och några till. Hur kul som helst.. men medans Tessan var uppe och dansae så satt jag och hennes morsa och drack bira. Vi fick slå oss ner vid ett bord som redan var upptaget men dom tycker det var okej att vi satt där. Jag har aldrig sett så snygga killar och tro det eller ej men dom två snyggaste killarna tyckte att jag skulle passa mycket bättre i deras rosa hatt så jag fick den utav dom =) söta killar det där!

Allt mer sliten blev man under kvällen och dansade och pratade med folk. Kunde det bli en mer lyckad kväll? Jaa, tänk för att det kunde det! Jag somnade i en varm famn som låg och höll om mig hela natten =)
Men det hade sina nackdelar också, fick börja åka 2 timmar tidigare för att hinna komma till jobbet i tid, men vad gör det när man fick vakna upp hemma hos honom.

När jag väl kom till jobbet på torsdagen så var det bara att sätta igång. Seg dag men men.

Igår var vi på roberts för första gången på typ en månad, det är inte likt mig va? Riktigt kuul, träffade 3 söta killar som vi kanske ska träffa ikväll, vad ska vi göra? haha det skulle ni allt bra vilja veta va? men det tänker jag inte tala om så mycket ska ni inte veta om mig!
Just nu rullar livet bara på, det är ju sommar. och tiden går så fort, ska ska vi åka till turkiet! Såg att priset hade gått ner 200 kr och mer hoppas jag att det ska bli ;) Men vad gör man inte för kärleken där nere, skulle kunna betala en förmögen het för att få se dig le igen!

Jaja, nu ska jag äta och sen börja fixa mig kanske?:O


Pusssar på alla mina läsare förutom några. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0