Ordet är mitt

Japp, då sitter man här efter första arbetsdagen denna vecka och tro det eller ej, men jag är trött och ska snart gå och sova. Upp tidigt imorgon också.

Helgen var helt okej... jag hade en B-M i lördags, kan det bli bättre;)
Nää men det får vara slut på det där nu, eller... kanske iallafall. Ska försöka gå tidigare på onsdag så att jag kan gå och fixa lite grejer, jag måste göra det innan turkiet iallafall.. annars är det nog inte så kul.

Jag har verkligen ingenting att skriva eller det finns mycket saker som jag kan skriva men som är väldigt väldigt privata och det ska jag inte nämna i bloggen eftersom mina besökare bara ökar och ökar hela tiden;)

Snart komemr lönen också, då vet jag hur mycket jag har nere i turkiet men innan så vill jag gärna köpa lite skor och klänningar så det ska jag spendera mina pengar på.

Det är 24dagar kvar tills vi åker, det känns som att det är en evighet men jag kan ändå känna känslan när vi stiger av planet i turkiet och den lååånga väntan på att få komma fram. Sen ska vi ju överraska nusse också genom att bara komma till lavash utan att han vet om det. Men det kan vi ju inte göra förän på kvällen då han slutar jobba så att vi kan röra oss vidare till the queen där vi ska möta upp chefen.


Jahaa, det var väl allt för mig denna gång ;)
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anna

23 nu ;)

2008-08-19 @ 16:34:27
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah, Troya är nöjd ! =D

2008-08-20 @ 00:36:18
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0