oj oj oj

förlåt ännu en gång för dålig uppdatering. Men nu var det så att jag inte kunde skriva igår. Efter jobbet åkte jag till norrtälje och träffade cecilia och erik, mycket trevligt! Vi satt på "på g" och tog några öl, sen när jag skulle gå till bussen så blev jag indragen dit igen för att sitta och prata med 3 grabbar, dom bjöd på öl och körde även hem mig. Men jag var inte redo att slagga än så jag hoppar på bussen och åker hem till "honom", det var mysigt... ännu en lyckad kväll. Men det var ju mindre roligt imorse när jag försökte väcka honom, han var STENDÖD! Så jag fick lunka upp helt själv och ner till bussen.

Nu är jag hemma, har precis duschat och tror att jag snart ska ut och träffa Slim, VI MÅSTE PLANERA FÖR VI TRAR TILL TURKIET DEN 11 SEPTEMBER !!!!!!!!!!!
Detta tjat om turkiet kommer ni aldrig bli av med ;)


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0