Jasså, det säger du?

Hej bloggen !

Det har vart några sjukt skumma dagar nu, kan inte berätta allt för mycket, det är väldigt väldigt nytt för mig allting.

Men iallafall, jag kan bara få skryta lite med att jag är en sån otroligt bra vän. Jag åkte och överraskade Anna både igår och idag, hon blev lika glad båda dagarna;)  Tycker fan synd om henne när hon sitter där ute i skogen helt själv i ett megastort hus med två äckliga hundar och en död katt, så vad kan jag göra mer än att komma dit och säga hej med en ny slipad morakniv?!

Jobb jobb och ännu mer jobb... men jag behöver pengarna, turkiet börjar ju närma sig ;)
Funderar faktiskt på att skriva en "packlista" så att man bara kan slänga ner allt kvällen innan man drar. Chefen ifrån the queen sa till Anna tidigare idag att han skulle fixa ett riktigt jävla party när vi kommer, vi är älskade.. det känns bra !

Sen har vi också lite hemliga planer inför resan, kanske att jag kommer dela med mig av dom planerna men inte än på ett tag ;)

Nä, nu ska jag sova.. jobb imorgon !

Pussar



Är lycklig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0