Hej hopp gummisnopp

Kom hem precis. Fan va jobbigt det är att jobba hela veckor, det känns som att jag har blivit utbränd... men som sagt, snart får jag ledigt i två veckor så jag bara ska njuta av livet i turkiet. Åhh, jag är så spänd... det är första gången jag reser så långt bort själv. Men vilken tur man har som har sin bästis med sig som gör resan sååå mycket roligare!

Imorse gjorde jag det där "hemliga uppdraget", allt gick jätte bra och så det ser ut just nu ser allt väldigt väldigt bra ut. Men man vet ju aldrig hur detta slutar.

Jag är så fruktansvärt förvånad faktiskt, att du ens har mage att gå runt och säga sånt. Tänker du inte på andra eller? din dumma idiot! over and out, klart slut.




Vissa dagar saknar jag dig mer än andra men du är fortfarande i mina tankar dagligen!
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0