Detta är för mig

Jahapp, då var det helg igen och en dag närmare turkiet. Idag fick jag sova ut riktigt mycket, är väldigt sliten efter en veckas jobb, meen vad ska man göra? jag får iallafall in lite cash och dom pengarna behöver jag till/efter turkiet.

I onsdags fik jag reda på det som skulle kunna förända min livsstil, det kunde visst hända mig även fast jag inte troddet det. Det var som ett slag i hjärtat men som sagt, allt löser sig tillslut. Nu är det bara ett svar till jag behöver sen är jag heelt lugn om inte något mer går galet till.

I onsdags var jag så stolt över mig själv, jag gjorde 2 väldigt starka saker.
Jag berättade för en person som jag tycker om precis hur jag tyckte och tänkte men det kanske inte blev det resultatet jag ville ha men man kan inte alltid förvänta sig det. Efter så berättade jag om den hemska för honom, det gick iallafall lite bättre.
Efter det så åkte jag, Anna och Cia på en road trip, det var väldigt mysigt.... på 16 min kom vi till norrtälje, jag tycker det är ganska starkt jobbat ;)

I torsdags var jag tvungen att sluta tidigare från jobbet för att gå på ett möte, men bussen kom inte. Men däremot fick jag lite ögongodis på en kille som också stod och väntade på bussen, vi började prata lite med varandra och kom överrens om att vi var tvungna att lifta. Han tog två bilar, men utan resultat så tog jag över och första bilen stannade ;)
I bilen sträckte killen fram handen för att presentera sig, TROR ni att jag blev chockad när han ska sitt namn? Det var ju killen jag har velat haft sen jag såg honom första gången (för ett år sen) men jag kände inte igen honom. Ödet eller ?

Jaja, nu har jag skrivit ett väldigt långt inlägg.












13 dagar kvar tills vi lyften från sverige till underbara turkiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0