Det kan inte hända mig!

Jag och Anna var på hemligt uppdrag idag och jag ber till gud att det inte är någonting. Detta pratar vi inte högt om men jag är väldigt väldigt nerös inför fredag. Tänk om... vafan gör jag då? vad ska jag säga? vad ska jag göra? Många frågor som snurrar runt i mitt huvud just nu men det ända jag kan göra är att be och tacka gud om det inte stämmer!
Jag skulle kunna döda för mindre!

Jaja, nog pratat om allt det tråkiga. På lördag ska vi åka till Tinas landställe och mysa, det komemr lite folk så då blir det fest. Längtar :D
Jag tror att det kommer bli riktigt kul! Jag har någonting att göra nu varje helg fram till att jag åker, det känns bra för då har man lite att se fram emot och då kanske tiden går lite fortare. Det går inte en sekund utan att jag tänker på turkiet, från att jag vaknar på morgonen till att jag somnar (oftast drömmer jag om det också).

jobb imorgon, usch... varför kan man inte ha så mycket pengar så att man slipper jobba?! Men som sagt, tiden går fortare om man gör något om dagarna så det är ju skönt.

Jaja, nu har jag skrivit ett inlägg, hoppas ni är nöjda;)


Pusss

Kommentarer
Postat av: Skotskarutor.blogg.se

Äntligen har du uphävt lösenordet jennifer. :P Skriv mer om turkiet, eller ännu bättre ring mig. Jag har mitt gamla nummer :P

puss

2008-08-26 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0