det bara stiger och stiger

utterligare 3 nya unika läsare ;)
Jag kommer säkert bli den nya toppbloggaren, tror ni inte?!

palla sittar här, ibland känns det värdelöst att blogga när man inte har något att skriva om och jag tycker det är trist att sitta och skriva om "jag drack faktiskt 3 st 3,5or och bleev AASSS PACKAD". Men nu var det ju faktiskt så att jag inte drack något igår och det känns skönt, måste spara pengar till turkiet och nu ska jag även börja jobba hela veckor och då rullar cashen in. Imrgon får Anna reda på ifall hon får jobbet eller inte, jag hoppas på både och p.g.a lite olika anledningar.

jaja, här bli rdet inga barn gjorda !

Hörs

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0