Yes ALLTSÅ !!=D

Sitter i skolan nu, usch och fy !
men tror jag snart ska åka hem, har ett arbete jag måste göra och då har jag inte tid att vara kvar i skolan ;)

Lina ringde mig nyss och berättade att taxi chaffören ringt henne och kom med den goda nyheten att hennes leg och kort låg i hans bil så han var påväg till hennes jobb och skulle lämna det, TROR NI JAG BLEV GLAD ELLER ?!!! hon kan följa med ut på lördag :D

5, dagar kvar, BARA 5 dagar kvar !:D
Det här har jag väntat på i 3 år!
kommer ihåg när jag och erik satt för 3 år sen, jag hade precis fyllt 15 och sa "Nu är det bara 3år kvar tills jag fyller 18"!!!


Det är ett tag kvar men snart tar jag studenten också!
studentskivan äger rum på underbara bar vid medborgarplatsen den 7/5, hör av er ifall ni vill ha biljetter ;)

skriver lite senare =)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0