snart så !

När jag vaknade imorse så var det sol, sol, sol, sol... MEN  den är borta nu !
Jag blev överlycklig bara av att se lite som men den är borta nu, fan !

Är ledig idag, ska jobba från halv 5 idag till halv 7 imorgonbitti, jobbigt jobbigt men det blir säkert kul. Sen får jag också vara ledig imorgon så att jag kan ta igen den tid som jag inte fick sova.

Sitter och pratar med Aty nu, åhh vad jag saknar honom, men vi har bestämt att när jag kommer till turkiet nästa gång så ska han visa mig runt på några romatiska ställen. Mysigt mysigt ! Hoppas det blir nästa sommar, klarar inte av att bara se honom i webcamen hela tiden.

Snart ska jag börja åka, mamma ska köra ner mig till 76:an det är skönt så slipper jag gå, varför träna i onödan ?:P


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0