PH

Hej Hej !

Jag åkte hem till Erik idag, han hjälpte mig med lite läxor och jag hjälpte honom med hans =) Fick lite gjort iallafall, det känns skönt.
Mysigt var de iallafall, vi lagade middag och åt med hans föräldrar!
Sen när jag åkte hem från honom så träffade jag Lina på bussen, är så otroligt glad att hon har fått tillbaka sitt leg, härligt härligt härligt, då blir de dansa på tegel på lördag =D.
Sitter nu och kollar på Prison Break (PB) med mammsen, jag bryter snart ihop av nervösasammanbrott, usch, ska dom aldrig få komma ut ?!! Mammsen sitter lika spänd som jag.

ska snart gå och lägga mig, somnade 4 inatt, de är inte lätt att gå upp på morgonen ska jag tala om för er! inatt blir det väl inte tidigare jag går och lägger mig heller, måste fortsätta med inlämningsuppgifter som skulle vara inne idag, är lite sen med det, men allt löser sig tillslut!

Vill bara säga att jag saknar Anna (Over) väldigt mycket, vi har inte träffat varandra på väldigt länge, men vi ses imorgon stumpis !<3

Jaja, nu ska jag gå, jag skriver garanterat imorgon ;) Ha det bra Lina, antar att du är den ända som läser min blogg;)haha

Simma lugnt!


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0