Natt/morgon


Igår började jag jobba vid halv 5 på eftermiddagen och kom hem vid halv 7 imorse, är lite trött kanske;)
Men jag var duktig iallafall, gick upp vid 12:30 och låg och sträckte mig  till 12:50 då min favvo serie börjar, våra bästa år ! Men det blir lite jobbigt för våra bästa år slutar 13:40 men nya tider på 4an börjar 13:30, så jag sitter och sappar över lite mellan dom två olika kanalerna:P

Igår/inatt var en rolig natt, väldigt rolig. Jag stog och höll koll på ungdomar på fribergagården (tror att den hette så) så att dom inte skulle få in någon dricka eller smuggla in något, så vi stog på olika placeringar hela tiden. Man fick inte mycket rast alls, en timme men en halvtimme utav den timmen skulle man gå till dom olika placeringarna och kolla ifall dom behövde gå på toa eller behövde något.
Fredrik Reinfeldt var där också för hans son skulle spela i något bandylag, stroppig som han är gick han runt där och folk fotade honom hej villt, SVT vär där också, så ni kan ju kolla riktigt noga ifall ni ser mig, en tjej i hästsvans och röd tröja ;D(alla var tvungna att ha en röd tröja på sig, OKEJ?!)
Under min rast så gick jag in i personalrummet och skulle sätta mig och vila, när jag går in där sitter alla hans vakter där, dom kanske va 7st och sen satt Freddan där med hans fru. så vi började prata lite men jag pratade aldrig med Freddan, varför skulle jag göra de? jag vill ju inte ge honom allt för mycket uppmärksamhet ! 
I mina ögon är han ingen speciell person, men jag kan ju skryta med att jag har suttit i samma rum som honom iallafall ;D
Sen har jag ju faktiskt suttit brevid hans dotter på bussen . oohhhh
Jaja, jag känder mig iallafall väldigt viktig under kvällen, gick runt med öronsnäcka och walkie talkie.
I början var det lite läskigt att man skulle prata i dom men det var ingen stor grej efter ett ta!
Det var skönt iallafall att jag inte var helt själv att vara ny där, träffade en tjej som hette Mina, skit trevlig tjej, hon va lika rädd som jag :P

Idag har jag bara vart hemma, åkte en sväng med Annabanana, hon övningskörde till vallentuna. Sen gick jag ut och träffade Maddiz och Lina.
ska gå och lägga mig och kolla på Tristian&Isolde, en utav dom bästa filmerna jag har sett faktiskt !

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Min film ;D

2007-12-13 @ 20:56:08
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0