Mmmmm

Här  har ni några olika fraser som ni kan använda om ni inte vill fira någons födelsedagsfest:

"Jag vet inte om jag kan komma, ska se om det finns något roligare att gå på"
"jag har inga pengar, men jag kan fortfarande lägga ut cash på att röka och köpa öl"
"kan vi inte bojjkotta deras fest?"
eller kanske ännu bättre; SKITA I ATT SVARA !

Det är så våra såkallade "vänner" har gjort mot oss, dom använder dålig ursäkter för att inte komma, men egenligen så "vill" dom komma ! DET LÅTER JU BRA !!!

Är så himmla besviken just nu, att dom inte tänker på att folk lägger ner tid på att dom ska få ha kul, det är inte bara vi som gör allt jobb !

Att folk inte har mer skamm i kroppen att dom inte tänker ? jag förstår mig inte på människor ibland!
Vi har sagt i 3månader nu att vi ska ha fest och det är 12st som har betalat, 12 ST, låter de bra eller ?
vi ska hyra ett ställe och fixa middag och grejer för ATT DET ÄR 12ST SOM SKA KOMMA DIT?!! NÄR DET ÄR SÅ MÅNGA MÅNGA FLER SOM HAR SAGT ATT DOM SKA BETALA ?

Vi ska lägga ner hela jävla skiten, för att ni (jag hoppas att ni vet vilka ni är) har förstört något som skulle ha blivit så otroligt kul. En upplevelse ni sent skulle ha glömt ! MEN DET ÄR LUNGAN !!!!
TACK=)

Men jag vill bara tacka alla som verkligen ville komma och att det är synd att det inte blir något, men ett STORT tack till er =)


skriver mer imorgon =)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0