Mmmm


Min älsk fyller snart 20 :D
Jag hoppas verkligen att hon får det bästa födelsedagen, även om hon inte tror de så ska jag fixa så att hon får de =)
Ska försöka köpa hennes present imorgon och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa !:S
Jag fick ju en tallinn resa av henne så de måste ju vara något fint jag köper, men det löser sig alltid.

Usch, har lite smått panik inför imorgon då jag ska gå i centrum och ska försöka fixa julklappar och skit, det komemr vara så otroligt mycket folk. Dom ska trängas och puttas, man får knappt någon luft bla bla bla !
Men kul ska de bli, älskar att köpa presenter till folk.

Lina Lina Lina, oj oj oj vad jag tycker om dig... hoppas du vet det!
Även om din födelsedag kommer att firas på roberts så kommer det bli bra, bara vi är med varanndra =)

Ska gå och sova nu.


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0