Låånghelg

Fredags:
Var bara hemma, kollade på peter pan och grät floder ;D

Lördags:
Klockan halv 11 träffade jag Anna, vi gick en lite promenad med Troja. klockan 11 skulle Jäck & Torre hämta oss för vi skulle till örebro ! =)
Det blev faktiskt mysigt, eller är det bara jag som tyckte de ?!:D
Sen när vi kom hem så åkte vi hem till Jäck och var där ett tag.
Vi var med varrandra i 11timmar, hur klarade vi oss Anna ? med dom där två psykfallen? HAHAHAHA
DISCH, nu håller du käften, fattaru ? DISCH !

Lina fyllde år i lördags och jag är väldigt ledsen för att jag inte följde med till m&g. Men jag får fira dig en annan dag ska du se :D
För nu är hon faktiskt 20år ;D

Söndags:
Anna och jag åkte till Arninge för att jag skulle köpa dom sista julklapparna. Så mycket folk vart det inte som jag trodde att det skulle vara meen det var fortfarande mycket folk ;).
Vi hade mysigt iallafall, åt hamburgare och grejer.
Sen åkte vi hem till Anna och där vart det julmys för hela slanten, jag damsög hennes rum och Jossans rum och dom slog in dom sista klapparna =)
Sen kom Jäck & Torre förbi =D så vi kollade på film och sen skulle atta överge mig, men Anna stannade ett tag =) 

Måndag:
Idag är det julafton, känns det som att det är de ? svar: nej!!!
Förmodligen ska vi åka till uppsala. UPPSALA ! jag kommer vara fast där, ute på landet i uppsala, skandal !!

Jaja, vill önska alla en god jul iallafall =)
och jag hoppas att ni får en toppendag !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0