Kvinnorsrättigheter!

Idag har vi haft en föreläsning om kvinnorättigheter, det var ganska intressant meen drygt att sitta där i 2 timmar!
så så redovisade jag och Annalotta våran projekarbete, det är skönt att ha det gjort och slippa stå inför en hel klass och bara prata och prata, det är de värsta jag vet.
Min lärare i "barn och ungdomar med sociala problem" försöker få mig att ställa mig inför en klass som jag har känt i 3 månade, MEN om jag inte kan stå inför en klass som jag har känt i 3år hur fan ska jag då kunna ställa mig inför den nya klassen ? aldrig att jag gör de !

PÅ LÖRDAG, PÅ LÖRDAG, PÅ LÖRDAG FYLLER JAG ÅR !:D
Det är ju gulligt att mina vänner kommer ihåg min födelsedag men jag tror inte att det är av ren kärlek utan mer att jag påminner dom konstant ! ;D


Snart ska Lojji ringa också=) vi ska skvallra lite, hihi som vi alltid gör ;D

Håller på att laga middag till mammsen & pappsen, det blir pannkakor... mmmm va gotti =)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Syster

Mitt hjärta! Din födelsedag har jag kommit ihåg ända från den dagen jag lärde känna dig, om inte innan. Sen är det ett plus att du påminner en storasysters minne lite.. man börjar ju komma upp i åldern nu =)
Oavsätt hur länge vi kommer att umgås eller känna varandra, så kommer jag alltid komma ihåg den 8 December..för du vet, blod är tjockare än vatten och min lillasysters födelsedag glömmer jag ALDIRG.. Och inte dig heller! Älskar dig något otroligt och bryr mig om dig Jennifer! Puss på dig / din syster för alltid

2007-12-06 @ 18:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0