Julklappar =)

Fick sluta tidigt idag, skönt skönt =)
ska snart gå och kolla på Glamour sen är det VÅRA BÄSTA ÅR och NYA TIDER!!! hahaha

Jag har köpt en julkapp nu till min bror det blev 3 par Björn Borg kalsonger, synd för dig Johan att du läser min blogg nu och ser vad du ska få, skyll dig själv. Jag har sagt åt dig att du inte ska läsa din syrras blogg !

Till mamma ska jag köpa en jätte fin vas och till pappa vet jag inte vad jag ska köpa !:S Det är så otroligt svårt att hitta grejer till honom, han önskar sig tennisbollar och strumpor, men jag vill hitta något roligare som han verkligen blir nöjd med !
Meen, min familj brukar ha en bra förmåga att slarva bort grejerna jag köper till dom. Ett år köpte jag en skit sin lampa till mammsen, det var en jätte stor stjärna som man skull hänga i fönstret, DEN ÄR BORTA !
Ett annat år köpte jag en cd skiva till henne, DEN ÄR BORTA !
och till pappa köpte jag en eldriven skruvmejsel, den har jag inte sett på länge så jag antar att DEN ÄR BORTA !
Men jag kämpar med att dom ska ha kvar dom andra juklapparna jag köper ;)

Nu är det 3 dagar kvar tills min älsk fyller 20 =)
och de ska firas stort !:D

Sen är de också 3 dagar kvar tills vi åker till örebro, hihi väskan är packad och klar och Sindyspelet SKA med :D


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0