Juldagen


Igår var det julafton =)
Det blev riktigtr mysigt tillslut. Morfar är sjuk så vi struntade i att åka till uppsala, skönt de iallafall ! så vi firade jul hemma, johan hon hem hit så vi satt hela familjen tillsammans, vissa undantag ;D

Idag, vad ska man göra idag ?! Joo jag kanske ska träffa mina, men det är ingenting som är säkert. Skulle iallafall vara mysigt, trevlig tjej dedär !=)
njaa annars kanske jag bara är hemma och tar det lugnt, man kanske ska åka ut till bromma med Anna ?! haha härligt att jag bestämmer vad hon och jag ska göra ;)
njaa, hon kan väl få vara med och bestämma lite.


Jag förstår faktiskt inte hur man orkar att lägga ner energi, säg det rakt ut istället !



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0