Jul, men ingen snö !

Hallå gott folk !

Har lunch nu och då passar jag på att sätta mig vid datorn och skriva ett inlägg. Är så otroligt trött har knappt sovit något inatt, eller jag har sovit men inte så specieltl bra, har legat lite halvvaken hela tiden.. men mammsen sov hos mig inatt igen :D fick tjata mig till de igårkväll men hon gick tillslut med på det!

Usch, jag får panik över vad jag ska köpa i julklapp till alla, sen måste jag köpa en present till Lina också för hon fyller faktiskt 20år om 5 dagar :D
Fan va kul vi ska ha, ut på krogen i stan den här gången ;)
men men, tillbaka till att jag inte vet vad jags ka köpa i julklapp till folk.
Det är ingen som vill säga vad dom önskar sig förutom pappa, han önskar sig STRUMPOR, men hallå.. hur kul är det att köpa egentligen ? äh, får gå till centrum nåndag i veckan och kolla runt lite. Det är bara 7 dagar till julafton men det är inge snö ute:S

Jaja, nu ska jag gå

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0