Jobb, Jobb, Jobb !

Sitter just nu på linas jobb, ibland när jag kommer hit så känns det som att jag jobbar här..Lina lägger så otroligt mycket ansvar över mig ;) hahaha

vi slutade vid 2 idag, häärligt ! Så gick jag och AL till täby centrum för att möta upp Erik så gick vi runt där. Det är min sista dag som 17åring=)
Snart ska vi gå hem till ett gus som tydligen ska vara heeelt underbart, så ska vi kolla på idol och ta hand om två barn, söta är dom MEN VILDA ! Vi ska äta pizza också, gotti !
Nu roppade kärringen igen, ÅHHH jag måste verkligen gå dit !!! ;D

Imorgon blir det tegel, hoppas de blir kul!
Bara man är i rätt sällskap så ska väl allt gå skit bra, vi ska föra hemma hos AL.



Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHA är jag KÄRRING nu också?

2007-12-08 @ 02:23:54
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0