Hemprov !

Tjuhuu !

sitter i skolan igen, vi har ett hemprov som vi får jobba med på lektionen men istället sitter jag här och skriver :P


Nu är det 4 dagar kvar, Lovisa påminner mig varje dag, så det är svårt att glömma;)


Snart är det jul också, och jag har inte ens börjat köpa julklappar, komemr väl bvara ute i sista sekund och gå bland alla andra idioter som också väntar tills dom sista dagarna.
Jag har inte önskat mig så speciellt mycket förutom en DVD, spegel och lite kläder:P


Min och Linas fest kommer snart smälla också, den 15/12 =)
fattar inte att folk orkar lägga ner energi på att tjata på att dom vill komma, om vi har bjudit er så har vi, annars inte... ja vet, vi har gryyymt mycket vänner ;) Eller, har vi det ?


 

Du, du, du, I miss you

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har otroligt mkt vänner, jag kan inte ens räkna dom för dom tar aldrig slut, haha.

PÅ LÖRDAG PÅ LÖRDAG

2007-12-04 @ 13:19:08
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: lottfi

de kommer bli gryyyyytm asså!! D: ser fram emot de :D

2007-12-04 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0