Helg=)

Har inte riktigt haft tid att blogg på ett ta ska ta tag i det här nu :P

I lördags fyllde jag 18 och då gick vi till tegel, det va okej i början av kvällen:P sen kom de så otroligt mycket folk så man kunde inte ens dansa (jag skyller på de) ;)

Hahaha i söndags var jag så otroligt trött men jag gick ändå upp för att åka till uppsala och fira min kusin och hennes mamma, dom fyller år på samma dar =)
Vi satt där, jag var inte så väldigt pratglad eftersom jag bara ville gå och lägga mig och sova.
Somnade i bilen sen när vi va påväg hem och morfar väckte om och sa att jag snarkade:P  SORRYY !!!:P

Det är så otroligt sköönt att vara 18, jag tror nte att ni förstår hur lycklig jag är. har väntat på det här i 3års tid och nu är jag 18 :D
Fick fin fina presenter, Av Anna fick jag en stor stor tavla med fullt med bilder på mig, sen jag var lite och även stor MEN jag väntar på ännu en present:P ska nog örsöka träffa henne idag så jag kan få den :P
Av Lina fick jag en Tallinn resa (jag ÄLSKAR den båten) så jag blev jätte nöjd med det =)

sen fick ajg lite presentkort, pengar, DVD, ljus(tycker om ljus), tårta, smink och massor med andra småsaker =)


men den skööönaste presentern var ju ändå den som jag fick av Erik, ett presentkort på.. tro de elelr ej, meeeeenn DONKEN ! :D Häärligt Häärligt


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0