Hej igen =)

Hallojsan igen =)

Kom precis hem från stan.
Träffade Lina en snabbis, hon satt och beklagade sig över att hon hade tappat bort sitt leg! stackars dig, men vi får gå ut på krogen någon annan dag ifall du inte hinner hitta de innan lördag !

Just nu pratar jag med Erik, alltid lika kul att prata med honom, skrattar hela tiden =)
Han berättar nu att det är modernt att röka igen, man vet aldrig vad den där karln pratar om!
Han hade läst i en tidning att det stog:
"Man ska inte dra sig för att ta ett glas vin och cigg" ;)
Min bästa vän !

Lovisa har kommit hem nu, så vi ska ses någon dag och ta en fika, mysigt mysigt ska de bli =)

Ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig i sängen och ringa Lojji, saknar min storasyster nu igen ;)
Hoppas vi ses snart.

Imorgon är de skola igen =(
jaja, skriver mer imorgon !

Simma lugnt!


Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0