Fredag, Lördag OCH Söndag !

Fredagen:
Vi hade ingenting att göra, vi hade planerat mycket men det var ingen som var taggad.
Jag hade ställt in mig på att bara sitta hemma, gosa ner mig mellan mamma och pappa och fredagsgodiset i högsta hugg, MEN så blev det icke!!

Får ett sms av Lina, hon ber mig att sminka mig och grejer för nu ska va bege oss till vallentuna och föra hemma hos Fia.
Efter ett tag kommer Lina hem till mig och vi undrar hur fan vi ska kunna ta oss til Vallentuna på smidigast sätt. Först hade vi en ideé om att åka runt hela skiten, först till täby, sen gå till roslagsnäsby för att ta tåget därifrån. Meen, det skulle ha tagit en timme och då orkade vi inte göra det. Så jag frågade pappsen om han kunde köra oss dit och han sa självklart ja =)

Efter att vi hade vart hos Fia i kanske en timme så började vi dra oss mot täby, till Roberts!
Vi kom till Roberts och möter upp Erik och Mase, mycket trevligt sällskap.
Hahaha, jag går och beställer min första öl på Roberts, har vart där i kanske 1,5år innan men har aldrig fått köpa mina egna öl ;D så de kändes skönt !
När Roberts stängde så tog vi en taxi till Vallentuna (M&G), det ångrar jag lite men vafan, man måste ju testa allt:P
Sen åkte vi hem ;) hihi


Lördagen:
Totte kommer och hämtar mig, vilken ängel du är !
Vi åker hem till mig, ligger och kollar på bonde söker fru, vi ligger och prata och grejer, sen skulel han åka hem.

Då bestämmer jag mig för att åka hem till Lojjan som bor på gärdet. När jag kommer din möts jag av Lojjan, Danne och Lovisa som sitter och myser runt bordet. Efter ett tag kommer Madde dit också. Sen åkte jag hem med 00:45 bussen, för att vara exakt ;D
Då kommer Totte och Jack och möter mig vid bussen, och jag fick faktiskt en bullbit av dom :D
Gick sen hem och frågade mammsen om hon ville sova med mig och de ville hon, mysigt mysigt... Tycker om henne =)


Söndagen:
Vaknade vid halv 2 och låg i sängen till 7, orkade inte röra på mig. Jag och Chappelina låg och myste hela eftermiddagen.
Om det är någon som undrar vem Chappelina är så kan jag berätta att det är min underbara katt !

Sen fick jag ett sms av Lina "9 om 10?" hahaha, men jag var tvungen att duscha meen sen gick jag ut och träffade henne så jag kom väl hem för en halvtimme sen.
Nu sitter jag här och är hela klarvaken, usch fan fan fan, kommer aldrig kunna somna ikväll. ska nog fråga mammsen om hon vill sova med mig inatt igen ;D

Jag är en riktig mammagris, men jag gillare ;)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0