Frågor är alltid kul !

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Absolut tungan
2.Vara seriös eller rolig? Jag är alltid rolig, men kan även vara seriös ibland;)
3. Dricka röd eller grön mjölk? Blå ? 
4. Brinna upp eller drunkna? jag har hört att det är skönast att drunkna 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mammsen & pappsen 

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Det gör jag alltid
2. Sol eller måne?  Helst vill jag att det ska vara helt svart, så slipper man se varanndra;)
3. Vinter eller höst? Höst, det är så fint med alla löven som ligger på marken  
4. Vänster eller höger? Höger ;D
5.Soligt eller regn? STORM !
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilaa;)

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 17:30
3. Fullständigt namn? Jennifer Elisabeth 
4. Vart vill du bo? ska bo hemma hela livet
5. Hur många barn vill du ha? ska jag ha barn?! joo men kanske, ett eller två
6. Vill du gifta dig? svårt beslut, jag gillar drömmen om att gifta mig meen, får se hur det blir 
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Bådeoch
8. Har du ätit sushi? Ja men inte riktigt min grej
9. Favoritglass? den största av dom alla
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? nada
11. Humör? Idag är jag glad =) 

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej nej nej nej !
2. Sjungit? Absolut, vill att alla ska få höra min begåvning i skolan ;)
3. Blivit kramad? Jag har alltid Lottfi att kramas med
4. Känt dig fånig? Nej, varför ska man tycka de för ?
5. Saknat någon? Varje dag !
6. Dansat galet? Påväg till ica ;) 
8. Klippt håret? Imorgon då jävlar
9. Gråtit? Nej nej nej, om jag ändå kunde
10. Ljugit? vit lögn kanske?:D 
11. Blivit kysst? fortfarande inte !

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Japp
2. Har du en hund? Nej men en underbar katt =) 
3. Sover du helst själv eller med någon? Själv !
4. Tror du på spöken? Ehh JA !!!!!!

Kommentarer
Postat av: ANABANANA

Har du en hund? - Nej men en underbar katt! :O
vad skriver du människa?
katten är typ 30 år, stinker och har tovvor i pälsen :D HAHAHAHAHA

2007-12-05 @ 21:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0