Första inlägget

jahapp, så sitter man här vid datorn och har precis skapat en ny blogg. Jag som alltid har klagat på alla att dom är så nördiga som bloggar men nu sitter man i samma båt  ;D

Sitter just nu hemma hos storasyster Lojji med Melivin i knät, en charmig liten chihuahua/pepillon =)
Vill bara meddela att det  fan inte långt kvar tills jag fyller 18, bara 6 dagar. Då smäller det vill jag lova.

Denna helg har vart lugn och skön, i fredags blev det myspys med Lina, kollade på Grease.
På lördagen tog jag mig i kragen och gav mig in mot storstaden hem till storasyster, har alltid lika mysigt med henne, satt och drack te och snackade massor med skit. Började åka hem runt halv två, kommer till danderyd och ser Anton och Danne stå vid busshållsplatsen, Anton är full och står och sjunger ;) vi kliver på bussen och sätter oss nästan längst bak. En kille går förbi oss för att sätta sig längst bak, efter 1minut kommer en tjej och sätter sig sätet framför honom. efter att vi har åkt halvvägs så dunkar tjejen på Antons axel och frågar om han har en "konddis" att låna ut och vänlig som han är tar han fram sin kondom han har haft i sin plånbok sen 4an ;) haha.
Efter 5minuter kollade jag bak, då ser jag tjejen stå på alla fyra med byxorna nerdragna och spankar sig själv, killen sitter då som ett frågetecken. Det var en hemsk upplevelse att se det, kommer ha men för livet.
Söndagen då, saknade storasyster så mycket när jag vaknade så jag tog mig en tripp in till stan igen och nu sitter jag här. Vi har precis ätit middag!

Jaa, det var väl allt för mig, ha en trevlig kväll !



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen, det var dags ;)

2007-12-02 @ 20:25:02
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0