Bonde söker fru ?;)

Idag ska vi till veterinären men Dollan, vi ska klippa hennes klor, stackaren.. hon är livrädd för att klippa dom.

Idag har jag vart duktigt, har gjort klart fullt med frågor i naturkunskapen, kom t.o.m före en annan tjej i klassen som alltid brukar bli färdig först ;)
Igår var det sista pogramet av bonde söker fru, jag har ju fastnat för det och helt plötsligt tar det bara slut !!!

Jag var med Anna igår och mös, sen kom Torrrrrrre och Jacken förbi, "det var trevligt när ni kom MEN trevligare när ni gick ;)" närå. hahahaha
Sen skulle jag följa Anna halva vägen hem, så står vi och pratar, helt plötsligt gå nån med en stor svart rock förbi, tror det är en sån där hårdrockare ni vet ;)
Anna blev livrädd, meen själv så bryr man sig inte speciellt mycket, hallå.. vi bor i brottby ;D

Annalotta, du får bli frisk snart =)!
Roberts i helgen ? njaaae, vettefan tror inte det.

Lina fyller år på lördag, 2 dagar kvar baby !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0