Barnvakt, Idol OCH mysa med älsk !

På fredag så ska jag och Lina sitta barnvakt=) Mysigt, så ska vi mysa med barnen och kolla på idol finalen, härligt härligt.
Härligt att få lite pengar till kgrogen- kassan !
Det är 2 dagar kvar, de känns så sjukt att det bara är 2 dagar kvar, jag har väntat i 3år, 3år !!! och nu är det 2 dagar kvar, heel sjuuukt !

På lördag ska jag gå till tegel, visst det kanske inte är det bästa stället man ska gå till på sin födelsedag.. men de blev knas så vi är tvungna att gå dit!
Hoppas de blir kul iallafall. Det finns bara ett problem med tegel, men den biter löser sig :D

Ska gå och fixa en kopp tee nu, sen ska jag *PIIIIIPPPPP*,

Ha de bra !


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: johanna

en sak måste jag säga och det är att jag tycker alla ska gå med på gratisbio.se
så fort du blir medlem börjar dina poäng stiga. sedan klickar du dig in på poäng
kollar in olika sidor och snart är du uppe i fyra hundra poäng och då kommer din
första att trilla ner i postlådan. värva dina vänner och snart kommer du även att
kunna få present kort. klicka på : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

och bli medlem. har ni frågar och sådant så kan ni bara fråga mig

2007-12-06 @ 10:32:06
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0