18 ÅR !!

Har precis dushat, skönt skönt skönt.

Igår var de mysigt, jag och Lina satt barnvakt, kollade på idol, åt pizza, kollade på film, hade en riktigt riktigt myskväll =)  Vi var tvungna att ta 00:17 tåget från täby kyrkby, vi trodde aldrig att vi skulle hinna med 00:45 bussen för vi va tvungna att gå in på shell och köpa cigg, eftersom jag nu är 18 så får jag köpa de helt själv ;D
Vi kom dit och den där blonda idioten står i kassan, JA hon som anklagade mig för att ha snattat, PRECIS HON !!! Jag sa precis vad jag ville ha och hon frågade leg, precis som förväntan MEN hon lämnar tillbaka leget men sen skriker hon till, "NEJ" så kollade hon på de igen då säger min underbara vän "JO, KLOCKAN ÄR ÖVER 12 OCH DE MENAS MED ATT HON ÄR 18"  Sorryy tjejen ;) Vi hann med 00:45 bussen iallafall =)


Det är min 18årsdag idag :D snart kommer gästerna, SEN BLIRE TEGEL !!!!!!!!!!!!!!:D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0